handdator

Visa fullständig version : Nya profilkläder från fjordhästföreningen

Arko
2006-12-07, 23:02
Äntligen har det kommit lite nya profilkläder från Fjordhästföreningen! Men varför måste man fortsätta med sin mossiga slogan "Fjordhästen, mitt naturliga val"?

Kan ingen sätta sig ner och fundera ordentligt? Det måste gå att hitta på något rivigare? Eller?

Lycka
2006-12-13, 16:18
Äntligen har det kommit lite nya profilkläder från Fjordhästföreningen! Men varför måste man fortsätta med sin mossiga slogan "Fjordhästen, mitt naturliga val"?

Kan ingen sätta sig ner och fundera ordentligt? Det måste gå att hitta på något rivigare? Eller?

Ja, och helst skrota den fula hästen också, diskuterade det på styrelsemöte med vår förening i fredags och vi är helt eniga med dig... köper hellre lokalföreningarnas prylar, de har snyggare loggor!

Fia
2006-12-14, 09:24
Fniss. Håller helt med föregående talare! Jag hade gärna använt föreningsprylar om det inte var så att man skämdes i dem...

prillan
2006-12-25, 21:57
Hej!

Alla som är medlemmar i en lokalförening har möjlighet att komma med egna förslag vad gäller profilkläder och slogan. Ta upp det i er lokalförening och sedan vidare till SFF. Det är snart dax för årsmöten så det är bara att komma till skott!

Fodong
2007-01-03, 13:24
Jag håller med dig om att det är mossigt, jag håller också med Lycka om bilden.
Men vad gör ni för att förändra detta?
Har ni funderat på nåt rivigt att skriva på grejerna?
Har ni försökt designa andra bilder?

Jag känner att jag har rätt att kritisera, jag har nämligen gett ett par förslag som avslagits tidigare.
PR-kommittén jobbar väldigt hårt, ideéllt och nästan helt utan stöd från riksföreningen. Med tanke på detta tycker jag att de gör ett lysande jobb. Skall något göras utöver detta tycker jag nog att vi andra får rycka in.

Susanne
2007-01-21, 21:46
Är det någon som har kommit på något skojigt?

Det skulle ju vara urkul med lite förnyelse!

...Mitt naturliga val...

Det kan ju vara allt från hudkräm till frukostflingor.

Alltså, vad skulle man kunna bygga en slogan på? Allsidig häst? Sporthäst? Arbetshäst? Körhäst? Norrman? Den karaktäristiska manen? Lynnet? Smidig? Hållbar? Lever länge? Gul? Fast alla är ju inte gula...det blir ju mobbing.

Vad tycker ni andra?

Efwa
2007-01-22, 07:38
Bra Susanne att du drar igång något.