Visa fullständig version : Sm 2007??
citronen
2006-12-12, 16:08
Har hört att det kommer vara i Karlstad, har jag rätt? :)
Något datum bestämt ännu?
//:rolleyes: en undrande citron
Hej, jag har hört att det ska vara i Lillerud Naturbruks Gymnasium vid karlstad, men är inte säker! Vet tyvärr inget datum än..
Längtar! :D
MVH Linda:)
citronen
2006-12-15, 21:11
okej! då vet jag lite mer än innan... ingen som vet något datum? borde vara spikat vid detta laget tycker jag:rolleyes:
//Citronen
Som det just nu är diskussion i gästboken på svenska så krockar fjord-sm o Falsterbo i år, alltså är ligger väl sm helgen 20-22/7.
Tre grejer av vikt i sommar - Falsterbo, Fjord-SM o Kiviks Marknad - allt på en o samma vecka.. :cool:
citronen
2006-12-16, 08:20
hmm mycket dumt det här! skulle varit nere på falsterbo och tävlat, men om det står mellan det och Fjord-Sm är saken klar! Sm går givetvis i första hand, om man nu kommer dit :rolleyes:
//Citronen:)
Man får väl satsa på att inte kvala annars, så blir det inte så mycket.. :p
Trist att behöva välja, o svårt att hinna med allt.. En sommar utan Falsterbo är ju ingen sommar.. :(
citronen
2006-12-17, 13:15
hmm har iofs aldrig varit på falsterbo, än. Men kan nog förstå hur du känner ändå :cool: men klart du ska till SM! :rolleyes: Det ska jag iaf! med minst en häst :p
Fjordhästbloggen har en länk till anläggningen där Fjord SM 2007 (http://www.fjordhästbloggen.se/fjord-sm-2007-153.html) ska hållas.
Vet någon var propparna presenteras?
Visste någon om propparna publicerats? Står det någonstans? Har jag missat? / Arko
vBulletin v3.6.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.