Visa fullständig version : Bruks-SM 2007
Vad jag förstått är vi många som undrar när/var Bruks-SM 2007, går av stapeln. Har idag av brukskommittén fått veta att det är problem att hitta arrangörer. Nu i mellandagarna ska dom få svar från några tilltänkta. Den 20:e januari ska dom sammanträda och bestämma sig för hur det ska bli. Det kommer INTE bli i vår eftersom Nordiska mästerskapen går då, i Danmark. Så med största sannolikhet kommer Bruks-SM till hösten 2007, okänt var i landet. Alltså får ni en lång vår och sommar att träna er i form på.
Jennika i Björkvik
Intressant!
Är det någon här som är med i en förening som funderar på att arrangera?
Är det någon som vet hur det blir med Bruks SM 2007 nu då :p
Nyfiken!!!! Vill planera året!!!
Hur kan det vara så svårt att hitta arrangörer?
Preliminära uppgifter är att Bruks SM 2007 kommer att gå i augusti i Kronoberg.
Bruks SM kommer att gå 11-12 augusti 2007 på Ingelstad Naturbruksgymnasium i Kronoberg.
Är det någon här som ska dit och tävla? Eller någon som kommer åka dit som publik?
vildblakken
2007-05-18, 12:13
Bruks SM kommer att gå 11-12 augusti 2007 på Ingelstad Naturbruksgymnasium i Kronoberg.
Är det någon här som ska dit och tävla? Eller någon som kommer åka dit som publik?
Jag ska dit och tävla. Ska bli jättekul!
Jag ska dit och tävla. Ska bli jättekul!
Vad roligt! Vilken häst ska du rida/köra?
Jag vill dit och titta. Får se hur det blir bara.
vildblakken
2007-06-28, 09:58
Vad roligt! Vilken häst ska du rida/köra?
Ska vara med i ridningen med Loiden.
Hur var Bruks SM? Trevligt arrangemang? Hur gick det för våra fjordingar? Varför är det så tyst? :p
vildblakken
2007-08-24, 08:55
det var en trevlig och välarrangerad tillställning! på http://www.juf.se/bhkmed.htm finns deltagarlistor, resultat bilder mm.
Här finns också lite info (http://www.brukshast.se/SM07Ingelstad.htm). Dock med lite gotländskt perspektiv :p
Vad jag förstod så var det många fjordingar med i ridningen och naturligtvis i toppen även i år. Sen var väl Torps Gusten 4:a i skogskörningen och ytterligare en fjording på 5:e plats?
Det är ju jättekul :)
vBulletin v3.6.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.