Visa fullständig version : Bilder från Norska Mästerskapen 2008
Har ni sett dessa? Kul att det är så blandat. Småkillar, småtjejer, "dressyrtanter" och "körgubbar". Många fjordhästfrisyrer också :p
http://www.fjordhest.no/bilder.asp?mode=vis&kat=34
Var väldigt fina bilder :) Kul.
En liten smakfråga, kika på bilderna på ekipage nummer 5, på sidan sex i bildgalleriet. En grå häst huvudbild. Den är klippt så att det vita inte alls syns och det svarta är snyggt knoppat (alltså inte slarvigt utan snygga, prydliga knoppar). Vad tycker ni om detta?
Jag vet inte riktigt vad jag tycker, den är ju både klippt och knoppad... Jag ska fundera lite...
tracyblue
2008-07-21, 15:15
hm, det hade varit snyggt om knopparna hade varit lite jämnare, tycker inte de var särskilt prydliga om jag ska vara ärlig, som hästskötare vet man ju att det är väääldigt petigt med knoppar :) men annorlunda och fräck idé!
Nä, jag är för konservativ. Ståndman skall det vara, möjligtvis kan jag tänka mig en liten sorgkant om jag skall göra hästen extra fin...
Disasmatte
2008-07-21, 23:05
Jag håller med Habina :p Stubbman ska det vara!
hm, det hade varit snyggt om knopparna hade varit lite jämnare, tycker inte de var särskilt prydliga om jag ska vara ärlig, som hästskötare vet man ju att det är väääldigt petigt med knoppar :) men annorlunda och fräck idé!
Jag får skylla på att jag inte kan knoppa :p
Ekipage nr 37, fjordingen hade en ovanlig färg men väldigt snygg! :D
Ekipage nr 37, fjordingen hade en ovanlig färg men väldigt snygg! :D
Vitblack, precis som Almin 153 och Cirkus 251. :D
Disasmatte
2008-07-22, 14:43
Vitblack, precis som Almin 153 och Cirkus 251.
Tävlar Almin 153 och Cirkus 251? I vad i sådana fall?
Nja, vet inte nog är det snyggare med kontraserna som blir i färgerna med stubbmanen.
vBulletin v3.6.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.