Visa fullständig version : Alldeles ny här...
Ville bara säga Hej...
Har haft en fjordvalack på foder men tyvärr finns han inte kvar hos mig, fick ta bort honom sommaren 05.:(
I helgen ska jag och titta på en ny kompis Oxå en Valack.
Spännande...Ville bara berätta det. :) Mvh Nenne
Miuspius
2007-01-03, 22:04
Jag är oxå ny är!:) Men så spännande att få kolla in en ny kille, hoppas han känns bra och att ni passar ihop. Du kan väl berätta hur det gick;)
Välkommen till er båda. Hoppas ni ska trivas på fjordhäst.se... :)
I helgen ska jag och titta på en ny kompis Oxå en Valack.
Spännande...Ville bara berätta det. Mvh Nenne
Hur gick det med hästen Nenne? :)
Åh jag vet inte...jag kände mej stor på honom.
Han är 140cm och jag ganska lång.
Så jag vet inte, kanske borde kolla på nån mer.
Hej!
Jag är också alldeles ny här på forumet, och tänkte ta efter Nennes exempel och "säga hej". Jag menar om det kommer några stolliga inlägg så vet ni ju i så fall vem de kommer i från, ha ha! Jag är 25 år. Bor i centrala Malmö med min sambo. Jobbar som lärare. Lärde mig rida på en fjording, och har tränat och tävlat på en fjording så rasen ligger mig för alltid varmt om hjärtat. En mer allround ras får man ju leta efter! Tränade och tävlade med min älskade Tullegutt. Vi vann Riks i dressyr år 2000.
Kramar från Linda Runvik
Välkommen hit :)
Alltid kul med flera folk här, som har samma åsikt om fjordingen.
Välkomna båda två, hoppas ni kommer att trivas.
Tullegutt var så söt när vi såg honom vinna. En guldpärla.
Charleston
2007-03-18, 23:37
Jag är också alldeles ny här på forumet, och tänkte ta efter Nennes exempel och "säga hej"
Hej och välkommen hit! :) Roligt! Hoppas att du ska trivas, det finns mycket trevligt folk här redan. Allesammans med ett suspekt förhållande till stubbmanar.
vildblakken
2007-04-19, 22:32
här kommer en till ny! hej hej:)
citronen
2007-08-10, 20:16
Tullegutt var så söt när vi såg honom vinna. En guldpärla.
det var första gången jag var på Riks och sen var jag helt såld, när jag såg dig rida tänkte jag att så där ska min guling oxå gå ;)
Hej!
Jag är oxå ny på forumet. Har en egen Fjordis tillsammans med min dotter.
Han heter Dajm. Vi bor i Luleå. Finns det någon fler som bor i "krokarna"?:)
Hej!
Jag är oxå ny på forumet. Har en egen Fjordis tillsammans med min dotter.
Han heter Dajm. Vi bor i Luleå. Finns det någon fler som bor i "krokarna"?:)
Hej!
Vi bor inte precis i krokarna men vi bor i Norrland :) Jag bor i Sundsvall.
Har presic köpt min första häst, en fjording.
Jag är ju inte ny på forumet, men nu har jag äntligen blivit med fjordhäst, så då måste jag ju skryta lite. :p
Stolt ägare till Ariel e. Hugo 179 u. Andra 3337. Ariel är bara sex månader och det skall bli så roligt att få följa henne genom livet.
jag e ju också rätt så ny här i sällskapet, förstod inte att presentera mig förren nu då jag läste dom här inläggen. Mitt fjordsto heter Luna, köpte henne för några år sedan från swe och i sommar fick hon sitt första föl här hos mig , Fölet är ett sto så jag kommer att behålla henne, hon fick sina papper igår så nu är det klart att hon heter Vikinga Gry! Ser fram emot mitt liv me lilla söta Gry! =)
Jag är ju också ganska ny här.Har ett fjordingssto som heter mimmi och köpt i gräsmark,då var hon tre nu är hon nitton år i april
Taffsnästjejen
2008-02-06, 10:47
Jag är också ny här, bor mitt i Södermanland och är medryttare på en fjordis som heter Natan. Han kommer från underbara Taffsnäs och är e. Solhems Nalle 127 och u. Gnistan 2543. Natan är född 1991. :)
Hej!
jag är också ny här :)
Har haft en fjordvalack vid namn fjodor. Senast var jag medryttare på ett fjordsto men inte nu längre :/
Jag är också ny här, bor mitt i Södermanland och är medryttare på en fjordis som heter Natan. Han kommer från underbara Taffsnäs och är e. Solhems Nalle 127 och u. Gnistan 2543. Natan är född 1991. :)
Åh, så roligt!!!! Jag är "mormor" till Natan, hans mamma är född hos mig och var vår första egna uppfödning!! Läs gärna mer om tjocka släkten på www.gronkulla.com /hälsar Lycka:)
Taffsnästjejen
2008-02-09, 10:58
Åh, så roligt!!!! Jag är "mormor" till Natan, hans mamma är född hos mig och var vår första egna uppfödning!! Läs gärna mer om tjocka släkten på www.gronkulla.com /hälsar Lycka:)
Åh vad kul :D Måste kolla :D
Taffsnästjejen
2008-02-09, 11:03
Är han döpt till Natan eller Nathan ? Såg på din hemsida att det stod Nathan.
Vi har alltid kallat honom Natan :confused:
Jag tror faktiskt att han är döpt till Nathan!
Taffsnästjejen
2008-02-10, 18:18
Jag tror faktiskt att han är döpt till Nathan!
Läskigt! Nånstans måste H:et kommit bort :/
Det måste jag berätta för hans fodervärd! (Han hyrs från Taffsnäs)
Hej svejs!
Här kommer en till som är ny på denna sidan.
just nu längtar jag mest till maj månad då vi får hem våran lilla Alva (e Cristall 203, u Ebba).
vBulletin v3.6.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.