handdator

Visa fullständig version : Resesällskap

Habina
2009-04-30, 09:28
Jag har planer på att visa mitt sto på utställningen i Vikingstad 8/8. Eftersom jag är lite ovan vid att köra transport tänkte jag höra om det är någon som skall ned och vill ha resesällskap i form av ett tvåårssto med åsneöron och en härstamningsgalen matte? :)

Hästen står i Alunda, så vid samåkning behövs upphämtning där. Givetvis betalar jag för den extra bensinen!

Övriga ifrån SUFF som skall åka iväg, skriv gärna i tråden så man vet vilka som kommer! :D

Eia
2009-04-30, 10:41
Vi kommer från Ingarö (eller från Kisa - ej bestämt ännu) med Herta, så vi är iaf SUFF:are på plats! Vi är då två damer och en häst. Även om vi inte kan vara ditt resesällskap.

Gurra
2009-04-30, 21:50
Jag och Atari skall dit oxå.

Habina
2009-05-16, 15:49
Vad roligt att det dyker upp några! :D

Det enda som bekymrar mig nu är var sjutton man skall sova på natten? :confused: Det erbjuds ju bara camping och jag har varken tält eller husvagn. *suck* Alltid är det något. Själv kan jag ju sova i bilen, men jag vill inte skrämma bort mitt resesällskap fullständigt...

Hur gör ni andra?

Eia
2009-05-17, 20:10
Vi tänkte nog knô in oss 2 pers i transporten. Jaana har ju haft en massa tips inför SM 2008: Tävling - "Fjordhäst SM 2008 och att bo i hästtransporten". Jag tar med ett tält om nån av oss snarkar ofantligt ;)

Gurra
2009-05-21, 18:41
Tänkte ni åka ditt på fredagen och sova över till lördagen eller komma på lördagen och stanna till söndagen?

Habina
2009-05-21, 20:22
Jag har bokat stallplats för att komma på fredagen och antingen åka lördag eller söndag. Jag behövde tydligen inte bestämma det än. :)

Eia
2009-05-22, 08:39
Bra fråga Gurra - jag får kolla m Karen. JAg är ju på mitt sommarställe ca 45 minuter därifrån innan, så vi har inte talat om nån plan ännu. Men vi tänkte sova över till söndag iaf! Det är ju fest på kvällen!! :D